Sve o... Zvuku...

16.6.2011

​Ako prihvatimo činjenicu da je zvuk vibracija, a znamo da vibracija može utjecati na svaki dio našeg fizičkog bića, tada shvaćamo da zvuk čujemo ne samo ušima već i svakom stanicom našega tijela. 

Jedan od razloga koji objašnjava zašto zvuk iscjeljuje na fizičkoj razini je zbog toga što isti djeluje duboko i transformira nas na emocionalnoj i duhovnoj razini.

 

"Glazba je sveto mjesto, katedrala toliko veličanstvena da u njoj osjećamo uzvišenost univerzuma, ali i koliba
toliko skromna i skrovita da nitko od nas ne može proniknuti u njezine najdublje tajne." Citat iz knjige Mozart efekt primjena moći glazbe za iscjeljivanje tijela, jačanje uma i oslobađanje kreativnog duha autora Don Campbell-a.

Prva rečenica koju ćemo pronaći otvorimo li Bibliju glasi ovako: "U početku bijaše riječ. Krenemo li u daljnju analizu, ustanovit ćemo slijedeći redoslijed: Riječ oblikuje zvuk, a zvuk pokreće energiju koja manifestira vibraciju.
Budisti i hinduisti vjeruju kako je zvuk OM najvažniji element koji je prisutan u svim aspektima postojanja svijeta. Jedna od legendi Aboriđina koji predstavljaju najstariju civilizaciju na zemlji kaže kako je svijet nastao iz zvuka Didgeridooa iz kojeg su izašle zvjezdice koje su se raspršile po svemiru i tako oblikovale njihovo vrijeme sanjanja (dream time). Moderna znanost također se slaže sa činjenicom da je svemir nastao iz velikog praska, a prasak uvijek biva popraćen zvukom i svjetlosti.

"Ako prihvatimo činjenicu da je zvuk vibracija, a znamo da vibracija može utjecati na svaki dio našeg fizičkog bića, tada shvaćamo da zvuk čujemo ne samo ušima već i svakom stanicom našega tijela. Jedan od razloga koji objašnjava zašto zvuk iscjeljuje na fizičkoj razini je zbog toga što isti djeluje duboko i transformira nas na emocionalnoj i duhovnoj razini. Zvuk može utjecati na neravnotežu na svakoj razini našeg fiziološkog funkcioniranja, te može pozitivno utjecati na tretiranje gotovo svake medicinske nepravilnosti. “Dr. Mitchel GaynorCentar za preventivu raka Cornell, NY.
Sve u svemiru vibrira. Svi predmeti oko nas, tlo, biljke sastoje se od molekula koje vibriraju. I naše tijelo vibrira. Svaki naš organ, stanica vibriraju svojom frekvencijom. Ako se neki od organa nalazi u energetskom ili fizičkom disbalansu, tada će vibracija njegove frekvencije biti poremećena. Svaka nepravilnost osim na fizičkom može se detektirati već na samom eteričnom tijelu, te se određeni problem može otkloniti i prije nego što se manifestirao u fizičkom obliku kao određeno oboljenje.

Gotovo da ne postoji civilizacija i kultura na Zemlji koja u svojoj praksi ne koristi određenu formu iscjeljivanja zvukom. Krenemo li od početka evolucije čovječanstva, primjetiti ćemo kako su prvobitna plemena koristila instrumente poput školjki ili kostiju životinja koje bi udaranjem jedna o drugu stvarale ugodnu vibraciju tj. Zvuk s kojim se čistio prostor od negativnih energija. Mnoge kulture koje u svojim tradicijama koriste iscjeliteljski princip šamanizma, još danas aktivno koriste bubnjeve i udaraljke kao vrlo praktičnu i funkcionalnu metodu za promjene stanja svjesti i masovno iscjeljivanje. Aboriđini su otišli korak dalje, inkorporirajući zvuk s vrlo učinkovitim metodama cirkularnog disanja koristeći didgeridoo koji predstavlja vrlo jak instrument za zvukoterapijski rad i iscjeljivanje. U aziji i na himalaji, već se tisućama godina koristi tajno znanje upotrebe gongova i tibetanskih zdjela koje posjedjuju svojstva reprodukcije više tonova odjednom budući da je svaka od zdjela sastavljena od nekoliko različitih vrsta metala koje međusobno čine elementarne i međuplanetarne spojeve. Danas osim svih navedenih instrumenata, čovječanstvo vrlo aktivno istražuje upotrebu ljudskog glasa u iscjeljujuće svrhe, a harmonijsko pjevanje koje izvorno potječe iz Azije vrlo efektivno dolazano može iscjeliti čovjeka.

Ljudsko tijelo sastoji se od gotovo 80 % vode, a danas postoje mnogobrojni dokazi koji potvrđuju utjecaj zvuka na vodu koja je odličan zvučni i vibracijski provodnik. Uzmemo li u obzir činjenicu da zvuk može proći kroz bilo koji oblik materije,te činjenicu da smo sastavljeni od gotovo 80 % vode koja odlično povezuje i provodi zvuk, te nam omogućuje odličnu međustaničnu komunikaciju, pohranjivanje novih te brisanje starih informacija, tada možemo vidjeti kako su mogućnosti iscjeljivanja zvukom doista impresivne i neograničene.

Iscjeljivanje Zvukom ima poseban učinak na keterički kalup - dio aure gdje su pohranjeni izvorni mentalni obrasci. Stoga ga je odlično kombinirati s tehnikama fizičkog rada na tijelu (poput masaža i ostalih zahvata), s obzirom da uklanja energetske osovine u auri iz kojih se obrasci spuštaju na tijelo.

 

Tajne moći zdjela

 

Pjevajuće zdjele u zvukoterapiji spadaju u sustav instrumenata vibracijske medicine jer tijelu i organima vraćaju prvobitnu frekvenciju zdravlja. Specifične su i po tome što kreiraju vibracijski zvuk harmonije na frekvenciji „om“ koji djeluje na živčani sustav tako da izaziva opuštanje, usporavanje aktivnosti tijela kao što su disanje, rad mozga i srca, istovremeno otpuštajući bol.

 

Općenito o tibetanskim pjevajućim zdjelama

 

Tibetanske pjevajuće zdjele povijesno možemo pronaći na raznim geografskim lokacijama koje uključuju Tibet, Nepal, Indiju, Butan,, Kinu, japan te Koreju. Također ih je moguće pronaći na području Himalaje, te su zbog toga poznate pod nazivom himalajske ili tibetanske pjevajuće zdjele. Danas se proizvode na području Nepala, indije, Japana i Koreje. Iako su ih tradicionalno u Aziji koristili budisti i tantristi, danas se pjevajuće tibetanske zdjele koriste kao pomagala u širokom području koje obuhvaća spiritualnu praksu, religijske rituale, za osobno zdravlje, opuštanje, čišćenje prostora, u zvukoterapiji itd.

Zdjele uspješno djeluju na mnogim područjima. Prvi efekt koji se osjeti je iznimno olakšanje cijelog psihičkog sistema, s obzirom da razbijaju stres, dubinski opuštaju te ublažavaju glavobolju i nesanicu. Čuven je njihov učinak na dubinske strukture organizma, zbog čega ublažavaju boli (kod reumatoidnog artritisa, bolova kralježnice, leđa, zglobova...). Učinak na psihu je trenutačan zbog čega su omiljeni iscjeljujući instrumenti pri ublažavanju depresije i strahova te jačaju osjećaj mira i radosti. Osim toga, pojačavaju protok krvi i limfe, otklanjaju toksine, reguliraju krvni tlak te jačaju imunološki sustav i cjelokupnu vitalnost organizma. U tom smislu djeluju pročišćavajuće na auru jer otpuštaje stare traume i neugodne emocije, a zahvaljujući činjenici da sinkroniziraju moždane valove, usklađuju lijevu i desnu hemisferu mozga - poznate su po brzom buđenju svijesti. To podizanje svijesti u meditativno stanje te produbljivanje meditacije utječe na jačanje kreativnosti, intuicije i koncentracije. Zdjele su efikasne i u čišćenje prostora, bilo osobnog (stana, kreveta i nakita), bilo poslovnih prostora, a s njima je uputno i programirati vodu, hranu te lijekove, prema osobnim potrebama. Iznimno dobro na njih reagiraju djeca.

U budističkoj praksi, tibetanske zdjele koristile su se u meditacijama i molitvama za prizivanje stanja transa i slično. Primjerice, kineski budisti koristilli su pjevajuće zdjele kao pratnju drvenoj ribi tijekom pjevanja, ili izgovaranja pojedinih riječi iz sutra, mantri ili himni. U Japanu i Vijetnamu zdjele se koriste u slične svrhe ili za određivanje vremenskog perioda te kao znak za promjenu aktivnosti.

Korištenje pjevajućih zdjela u Tibetu tema je o kojoj se često razgovara. Neki kažu da su se zdjele koristile za meditacije dok se u drugim pričama zdjele spominju kao čaroban alat za osobnu preobrazbu kao i preobrazbu stvarnosti. no, službeno u Tibetu nigdje ne postoje zapisi o korištenju zdjela u religijske svrhe osim zdjela za pohranu religijskog sadržaja. Prema posljednjim informacijama iz 2006. koje su objavljene na www.himalayanbowls.com, a koje je objavio Joseph Feinstein, slikovni zapisi o postojanju pjevajućih tibetanskih zdjela, datiraju još od pradavnih vremena. Obzirom da se za broncu znalo još prije više od 3000 godina prije nove ere, teško je utvrditi koliko su tocno stari ovi instrumenti. Rijetki su sretnici koji u svojim privatnim kolekcijama posjeduju zdjele iz 10 i 12 stoljeća, sto znači da su danas stare oko 800 godina.

Kako svirati zdjelu: Tibetanske pjevajuće zdjele sviraju se laganim okretanjem drvene, ili plastične palice ili palice obložene kožom kako bi se dobio kontinuirani vibracijski ton, tj. osnovni ton zdjele uz kojeg dolaze popratni harmonijski tonovi koi se razlikuju od zdjele do zdjele ovisno o fizičkoj veličini zdjele.
Pjevajuće zdjele je također moguće svirati palicom čija je glava obložena mekom tkaninom kako bi se dobio efekt zvona. Po tonskim karakteristikama spadaju u grupu polifonih instrumenata, što znači da istovremeno mogu proizvesti nekoliko harmonijskih tonova zajedno s. baznim tonom. Polifone karakteristike zdjele postižu se kombinacijom korištenja više metala tijekom izrade zdjele. Neke od zdjela ukoliko su napravljene od visoko kvalitetne bronce također mogu imati dobre polifone karakteristike, no danas vrlo često možemo pronaći zdjele koje su napravljene strojnom obradom od jednostavnih legura koje tonski proizvode samo jedan harmonijski ton uz svoj osnovni. Takve pjevajuće zdjele nazivaju se još i industrijskim zdjelama, te iste moraju vrlo pažljivo biti izabrane od strane iskusnog terapeuta kako bi se mogle koristiti na zvukoterapijskim tretmanima ili zvučnim masažama, a čak i kada posjedujemo vrlo kvalitetnu industrijski proizvedenu zdjelu, nije preporučljivo iste koristiti direktno na tijelu klijenta budući da je u ručno kovane zdjele unešena namjera i molitva majstora koja sama po sebi pospješuje djelovanje zdjele što nije slučaj s industrijski izrađenim zdjelama.

Iako se vjeruje da su tehnike proizvodnje starih i antiknih zdjela izgubljene, još i danas postoje majstori koji ručno kuju zdjele prema drevnim i tajnim kovačkim receptima, uz razliku da danas koriste nešto drugačije vrste legura. No kao i kod ostalih instrumenata, za zdjele takodjer vrijedi pravilo "Čim starije tim bolje". Stare ili antikne zdjele proizvode vrlo topao i ugodan zvuk tj. bogatu harmoniju zvukova koji u pojedinim slučajevima jednim udarom palice može trajati i nekoliko minuta.

 

Tajne izrade

 

Stare tj. antikne pjevajuće zdjele izrađivale su se po pravilu "panchaloha" zto znači 5 metala prema Sanskrtu. To su bili, bronca, te legure sastavljene od kositra, bakra, željeza i cinka ali i ostalih metala. Također većinu antiknih zdjela čine dodatni plemeniti metali poput zlata, srebra ili vrlo skupog nebeskog željeza, dobivenog iz meteorita i tektita.
Antikne zdjele odlikuju se vrlo bogatim multifonijskim i polifonskim tonalnim karakteristikama. Čim bolja kvaliteta bronce i ostalih legura, tim bolje tonalne karakteristike same zdjele. Danas se vjeruje da su načini proizvodnje antiknih zdjela izgubljeni, no tu i tamo se još u kojem kutku Nepala i Indije pronađe majstor koji je u stanju iskovati zdjelu prema starim receptima. No neosporna je činjenica da je danas vrlo teško pronaći zdjele s komponentama nebeskog željeza te slobodno možemo reći da je veliki sretnik onaj tko ih ima u svojoj kolekciji.
Antikne zdjele čine podskup zdjela koje su se u širokoj upotrebi koristile na područjima sjeverne indije, nepala, Butana i Tibeta za jelo, kuhanje ili čuvanje hrane. Jedan od bitnih razloga zašto su se i antikne pjevajuće zdjele koristile u ovakve svrhe je sastav pojedinih metala koji posjeduju jaka antibakterijska svojstva poput bakra ili srebra.
Prema informacijama prikupljenim na internet stranici "Himalayan sounds" iz 2008. tijekom proteklih stoljeća napravljeno je na milijune zdjela od kojih samo manji dio posjeduje kvalitetne tonske karakteristike poput medicinskih zdjela u kojima su se čuvale mandale biljnih sastojaka, zdjela s ravnim dnom te zdjela korištenih u raznim ceremonijama poput lingam zdjela koje u sredini imaju ugraviran simbol muškosti. Antikne tibetanske pjevajuće zdjele možemo prepoznati i po izgledu tj. njihovim ukrasima poput crta, krugova ili prstenja ugraviranog na površinu zdjele. Dekoraciju je moguće pronaći i na vanjskom rubu, unutrašnjosti dna, gornjem vanjskom rubu ili vanjskom dnu zdjele.

Pjevajuće tibetanske zdjele proizvode se i danas, od čega su neke ukrašene a neke dolaze bez ukrasa. Danas na zdjelama možemo pronaći razne religijske ikonografije, spiritualne motive i simbole poput najpoznatije tibetanske mantre "Om mani padme hum", slike bude i slično.
Nove zdjele rade se od bronce i drugih legura kao i kod antiknih zdjela, s razlikom da u današnjim zdjelama ne možemo pronaći srebro ili zlato. Vrlo kvalitetne zdjele dolaze iz Nepala i Indije. Takodjer kvalitetne i dobre zdjele izrađuju se u Japanu i Koreji međutim teško ih je uvesti, te su prilično nemoguće za dobavitiu Europu.

 

OM na Zemlji ili Mr. Didge...

 

Svaki čovjek uz pomoć duše prepoznaje zvuk nastanka svijeta i sveopću rezonanciju univerzuma makar ništa ne znao o tome. Zvuk kreacije, početka stvaranja svijeta, usredotočenosti na sadašnji trenutak i poniranja u najdublji dio sebe poznat svima kao Om, Gea je odlučila materijalizirati kroz najstariji instrument na zemlji i apsolutnog kralja svih instrumenata koji je na zapadu poznat pod imenom DIDGERIDOO

 

Gea, naša planetarna majka, kolijevka čovječanstva i Sveta djevica ovih dana aktivnija je i budnija nego ikad do sad šaljući nam na razne načine poruke o tome kako komunicirati s njom, kako se povezati i pomoći joj da što bezbolnije prođe zajedno sa svima nama kroz proces transformacije i prijelaz na novi stupanj svijesti ulazeći u novu dimenziju kozmičke transdimenzionalne percepcije. Milijunima i tisućama godina različiti zemaljski ambasadori u raznim oblicima i formama iscjelitelja, poput minerala, kristala, biljaka i životinja vjerno su komunicirali s ljudima čineći zajedničku interakciju i iscjeliteljski krug koji je dobro radio svoj posao. No u posljednjih nekoliko stoljeća, razvojem industrijske revolucije čovječanstvo je skrenulo s centralnog puta te je izgubilo poveznicu s univerzumom, a rijetki su oni koji danas čuju i osjete istinski Gein glas.

 

U sveopćem metežu sve bržeg kolanja informacija koje nas sa svih strana kroz televiziju, radio, društvene mreže i razne multimedijske sadržaje sve više obasipaju, u trenu kada većina ljudi svakodnevno živi i radi u gradovima koji su zatrpani bukom automobila, građevinskih strojeva i zagađenim zrakom, teško je pronaći mjesto na kojem je moguće umiriti misli te osjetiti vlastiti ritam življenja kojeg svatko od nas posjeduje unutar sebe. No čak i u ovakvim vrlo surovim uvjetima, kada mislimo da više nema nade za popravak i povratak sebi, naša planeta pobrinula se za to da se njen glas čuje i prepozna unutar svakog ljudskog bića. Svoju poruku kroz univerzalan jezik kojeg razumiju sve kulture, rase i pripadnici čovječanstva vbez obzira na vrstu kože, titulu ili vjersko opredjeljenje , Gea je odlučila poslati svima kroz zvuk, zvuk na koji nitko ne može ostati ravnodušan. Zvuk kreacije, početka stvaranja svijeta, usredotočenosti na sadašnji trenutak i poniranja u najdublji dio sebe poznat svima kao Om, Gea je odlučila materijalizirati kroz najstariji instrument na zemlji i apsolutnog kralja svih instrumenata koji je na zapadu poznat pod imenom DIDGERIDOO, instrument čiji su originalni preci Aboriđini, civilizacija koja predstavlja čuvare Zemlje!

 

Legende o nastanku didgeridooa
 

3 Aboriđina kampirala su tijekom hladne australske noći. Budući da im je bilo hladno, naložili su vatru, no trebalo im je još drva. Jedan od pripadnika plemena okrenuo se i uočio potencijalno deblo koje je želio predati vatri koja će im podariti toplinu. Međutim, kada je pažljivije pogledao deblo koje je zbog svoje izdubljene unutrašnjosti bilo lakše od ostalih, shvatio je da se unutar debla nalaze termiti. Kako čovjek nije želio ubiti termite pažljivo ih je skupio u ruku, vratio u deblo te puhnuo kroz deblo. Termiti su poletjeli u zrak, a iz njih su nastale zvijezde koje i danas gledamo na nebeskom svodu. I tako je rođen prvi didgeridoo.

Slijedeća legenda potiče iz sjevernog dijela Australije... Jednog dana Yidaki ratnik vraćao se iz lova noseći klokana na ramenu. U jednom trenu, na zemlji je spazio mrtvu eukaliptusovu granu koju je podigao sa zemlje. Kada ju je pažljivije pogledao spazio je da se na drugom kraju grane vidi svjetlost dana, no da se također u unutrašnosti grane nalaze maleni insekti koje su pripadnici plemena zvali termiti. Yidaki je puhnuo kroz granu te odpuhao termite istovremeno zavoljevši zvuk koji je grana proizvela. Također je shvatio da dišući kroz nos i izdišući kroz usta može disati u cirkularnoj formi, te da uz pomoć ovog instrumenta može proizvesti različite ritmove i zvukove. Yidaki je svoju šuplju granu donio i pokazao je pripadnicima svojeg plemena koji su skupno zavoljeli njezin zvuk, te su je obojali oker bojom i održali ritualan ples.
Za vrijeme svojeg života Yidaki je mnoge pripadnike svojeg plemena naučio kako cirkularno disati, te koristiti instrument za različite rituale uključujući ples, poziv za lov te iscjeljivanje.
Nakon njegove smrti, Yidakijev duh preselio se unutar šuplje eukaliptusove grane koju poznajemo kao didgeridoo. I danas, ako na tihom mjestu pažljivo osluhnemo njezin zvuk čuti ćemo duh Yidakija kako svira svoj instrument. Budući da Aboriđini iz sjevernog dijela australije vjeruju kako se duh muškarca nalazi unutar didgeridooa, ženama je isti instrument zabranjen. Ovo je priča Aboriđina o instrumentu zvanom Yidaki kojeg zapadnjaci zovu Didgeridoo.
Ako danas poslušate ovaj duhovan instrument koji će vrlo ugodno poškakljati vaše uši, pripremite se ne samo za ugodne slušne podražaje nego za otvaranje srca i podizanje stanja duha.

Iako zaista u Australiji postoje dvije aboriđinske struje od kojih jedna ženama vrlo strogo zabranjuje bilo kakav doticaj s ovim instrumentom, valja naglasiti kako se danas također sve više plemena odriče ove stare tradicije te se druga znatno liberalnija struja vrlo aktivno uključuje u promociju njihovog glavnog nacionalnog instrumenta među svim pripadnicima, promičući ga također među strancima, ženama, djecom, te kod istih ne postoje razlike u zabrani njegovog korištenja među sviračima.

Sam instrument izvorno nastaje prirodnim putem, te gotovo da možemo reći kako je interakcija između početnog stvaranja i završnog instrumenta između prirode i čovjeka minimalna. Termiti jako vole eukaliptus kao vrstu hrane, a budući da ga u Australiji ima u izobilju, isti se uvuku u unutrašnost eukaliptusovog drveta, pojedu dio debla, ili granu, te ga zatim ostavljaju da se Aboriđini pobrinu za ostatak. Kada iskusni majstor didgeridooa dođe u šumu, on neće odabrati bilo koje eukaliptusovo stablo koje će srušiti te kasnije od njega napraviti instrument, već će po istom kuckati osluškujući zvuk koji dolazi iz njegove unutrašnosti. Ukoliko je stablo pojedeno tada će isto srušiti, očistiti ga od ostataka zemlje i smeća koje su termiti ostavili za sobom, nakon čega slijedi minimalno uređivanje sjekirom i eventualno proširivanje donjeg dijela instrumenta, ukoliko veličina debla to dozvoljava kako bi se napravilo zvono radi jače rezonancije i dublje frekvencije basa koja znatno poboljšava iscjeliteljska svojstva instrumenta. Nakon sređivanja fizičkih dijelova, na drugoj strani cijevi postavlja se usnik od pčelinjeg voska kako bi sviračima bilo ugodno svirati instrument, budući da je isti u direktnoj interakciji s usnicama koje konstantno vibriraju kako bi se dobio osnovni zvuk. Također treba naglasiti da iskusan Aboriđin i didgeridoo majstor neće srušiti cijelo eukaliptusovo stablo ukoliko nije u cijelosti pojedeno, već će odrezati samo komad u podnožju stabla koji su termiti pojeli, kako bi se stablo i dalje nastavilo samostalno regenerirati i rasti, a isto vrijedi za eukaliptusove grane pojedene od strane termita.
Nakon što je didgeridoo dovršen kako bi postao svet u Aboriđinskoj kulturi, isti se šalje majstorima koji su zaslužni za crtanje unutar plemena koji uz pomoć okera i drugih prirodnih boja i alata u didgeridoo ucrtavaju ili urezuju svoje simbole poput krokodila, zmija, kornjača, klokana, bumeranga ili ostalih tajnih aboriđinskih simbola.

Ekspanzija i polako dovođenje ovog instrumenta u ostatak svijeta iz Australije započinje krajem 60-ih godina 20. stoljeća. Štoviše, danas je interes za ovaj instrument toliki da u svijetu pa čak i velikim gradovima Australije možemo naći znatno više raznih jeftinih kopija ovog instrumenta napravljenog od različitih materijala poput bambusa ili tikovine čiji su glavni proizvođači Indonezija i Indija nego što je to slučaj s pravim autentičnim instrumentom od eukaliptusa kojeg su izravno napravili pripadnici nekog od Aboriđinskih plemena što daje jako lošu sliku o didgeridoou.
No s druge strane zbog velike zainteresiranosti za didgeridoo te nemogućnosti za uzgoj eukaliptusa u europi, zaljubljenici u ovaj instrument započeli su s istraživanjima raznih vsta drveća kako bi napravili svoj vlastiti. Tako tijekom 90-ih godina prošlog stoljeća dobijamo najviše informacija o tome kako su alternativni materijali za izradu didgeridooa agava, hrast, akacija, grab, orah, javor, ebanovina, lješnjak, bambus ili tikovina. Zapravo možemo reći kako općenito pravilo glasi: čim tvrđe drvo, tim bolji didgeridoo.
Budući da sve navedene vrste drveća nisu prirodno pojeli termiti, iste je potrebno prepiliti na identične polovice te ih u jednom danu potpuno jednako izdubiti i zalijepiti, nakon čega slijedi sušenje od nekoliko dana te zaštita epoksi smolom kako nebi došlo do daljnjeg uništenja drveta što od vanjskih utjecaja što od sline koja tijekom sviranja prolazi kroz unutarnji dio didgeridooa što može izazvati bubrenje drveta i na kraju njegovo pucanje.

No ono što se postavlja kao pitanje je, kako je moguće da ovako na prvi pogled primitivan instrument zastupa toliku zastupljenost u svijetu te kako je moguće da netko s tolikim žarom postane zaljubljen i opčinjen istim. Razlog se krije u samom zvuku didgeridooa, vibraciji koja u sebi obuhvaća univerzalan i iskonski jezik Zemlje koju će razumjeti svi pripadnici svih nacija i kultura, bez obzira na stanje svijesti, vjersku opredjeljenost ili neopredjeljenost itd. Svaki čovjek uz pomoć duše prepoznaje zvuk nastanka svijeta i sveopću rezonanciju univerzuma makar ništa ne znao o tome.

 

Mogućnosti primjene didgeridoo-a
 

Istraživanja koja su u posljednjih 15 godina aktivno rađena u svijetu kažu kako didgeridoo frekvencijski spada u skupinu infra-zvučnih instrumenata, tj. Instrumenata čiju frekvenciju ljudsko uho ne čuje ali tijelo osjeća vibraciju na niskim frekvencijama. Prosječan sluh čovjeka obuhvaća frekvencijski opseg od 20 HZ do 20000 khz. Iako ljudsko uho ne čuje frekvencije ispod 20 hz, tijelo osjeća vibraciju koja dolazi iz samog instrumenta, a vibracija direktno utječe na promjene unutar strukture stanica. Stanice u našem tijelu putem dnk mreže koja predstavlja naš najprecizniji biološki centar za razmjenu informacija u direktnoj međusobnoj komunikaciji razmjenjuju dobivene informacije koje su stigle iz didgeridooa, te se na taj način postiže iscjeljenje određenog problema. To znači da se didgeridoo može koristiti na fizičkom tijelu kod većine tretmana koji obuhvaćaju koštano ili mišićno tkivo, budući da je putem niskih ultrafrekventnih valova moguće zvučno izmasirati klijenta bez dodira tijela, te otkloniti većinu bolova povezanih s kostima i mišićima. Također je bitno naglasiti da je prednost didgeridooa u tome što se vrlo sigurno može primjenjivati nakon operativnog zahvata klijenta, budući da instrument nema nikakvih elektroničkih dodataka što mu omogućuje prirodnu dozu ultrazvučnih valova te ga je moguće koristiti na klijentima koji imaju ugrađene metalne ili druge vrste inplantata koji se ne mogu tretirati putem standardnih ultrazvučnih uređaja koje možemo naći u bolnicama ili na klinikama.
Osim korištenja na fizičkom tijelu klijenta, didgeridoo se vrlo efektivno može upotrijebiti kao jedan od najmoćnijih alata za čišćenje energetskih blokada i blokiranih emocija. Zbog posjedovanja ovakvih prirodnih svojstava didgeridoo kao izvanredan energetski čistač i pojačivač energije odlično je moguće kombinirati uz poznavanje rada na tijelu putem kineske medicine koja obuhvaća rad po točkama meridijana ili rad po indijskom sustavu čakri.
Ako se određeni problem može riješiti zvukoterapijskom metodom iscjeljenja, gotovo da ne postoji situacija koja se uz pomoć didgeridoo-a ne može rirješiti u potpunosti, a ukoliko je iscjeljenje takvo da od klijenta iziskuje dulji dolazak na tretmane, tada didgeridoo može ući najdublje u srž samog problema što mu daje i direktnu poveznicu s radom na auri samog klijenta. Drugim riječima to znači da ukoliko terapeut uoči problem u vidu manifestacije određene bolesti koja je energetski prisutna na eterskom tijelu klijenta, istu bolest je slikovito rečeno vrlo efektivno moguće u potpunosti očistiti tj. otpuhati uz pomoć didgeridoo-a, a sam proces tretiranja ne traje dulje od 15 minuta. Bez obzira na energetsku tehniku kojom se svakodnevno bavite kao što je reiki, kigong, prana healing itd. Didgeridoo će sa svim tehnikama u iscjeliteljskoj kombinaciji biti jako dobar prijatelj.
Slušanje didgeridoo-a uživo ili putem snimljene glazbe u kojoj glavnu ulogu ima didgeridoo kao instrument, izrazito će pospješiti i produbiti meditaciju. Autentičan i iskonski zvuk kojeg didgeridoo stvara postojeće praktičare meditacije vrlo brzo odvesti će u theta i delta stanja izmjenjene svijesti u kojima je najbrže moguće dosegnuti mehanizme našeg višeg ja prilikom čega postižemo maksimalan potencijal između poveznice uma duha i tijela, dok će ljudima koji nikad nisu meditirali, novo iskustvo slušanja didgeridooa biti vrlo ugodan i privlačan način za trenutno smirivanje uma koji je danas gotovo svima potreban.
Ljudi koji imaju problema sa spavanjem u obliku nesanice, hrkanja ili apneja također mogu imati vrlo veliku korist od sviranja didgerido-a. Znanstveno istraživanje koje je provedeno 2005. pokazalo je da je sviranje didgeridoo-a ou vremenskom razdoblju od 20 do 30 minuta dnevno znatno unaprijedilo zdravstveno stanje ispitanika koji su imali navedene probleme. Ključ uspjeha krije se u tehnici cirkularnog disanja koja je nužna za kontinuirano sviranje. Istovremenim ispuhivanjem zraka kroz usta te uzimanjem novog zraka kroz nos, postiže se efekt cirkularnog tj. Kružnog disanja kojim naša pluća i cjelokupan krvožilni sustav gotovo neprekidno obskrbljujemo kisikom. Što je veći dotok kisika, tim bolja cirkulacija, bolja usklađenost lijeve i desne strane mozga a time i bolji rad cjelokupnog organizma i znatno učinkovitija odmornost.

Kada sve dosad pročitane informacije uzmemo u obzir, jedino što nam preostaje na kraju je pokloniti se i zahvaliti Geinom izaslaniku i najstarijem puhačkom instrumentu prisutnom na Zemlji čija se starost procjenjuje na preko 50000 godina. Inteligencija Zemlje osmislila je savršenog predstavnika i izaslanika koji može oživjeti i prenijeti poruke zemlje do ljudi samo uz pomoć ljudskog daha, a kao što svi znamo, s dahom sve počinje i sve završava!

 

 

Ascension Frequency

Among a few really powerfull sound healing frequencies - there's been a revelation of na new, specially powerfull one: at a present time, key one for ascension and activation DNK.

 

Today there are 2 sides which talk about special sacred frequency which is able to repair DNA, represent the divine energy, present love etc. Those frequencies are 432 hz which originally comes from Pythagorean teachings, and 528 hz which belongs to the sacred solfeggio frequencies.

The problem is actual because both sides represent only their statements, not realizing much bigger truth behind the story which has cosmic background which explains that both of the sources are coming from the divine nature or better to say the same energy of the creator or god. When we add number correlations between both frequencies, we are coming to really impressive results.According to the results from the website: http://www.omega432.com/music.html The following info can be very interesting:

"We wondered what the geometry of 432hz would look like using Cymatics so I contacted John Stuart Reid, the co-designer of the CymaScopeT regarding his wonderful invention and the geometry of the A=432hz tone. The CymaScopeT is the pinnacle of cymatics research and is the concept of John who as an acoustics engineer, carried out cymatics research in the King's chamber of the Great Pyramid of Giza in 1997.The CymaScopeT is an accurate device that measures acoustic vibrations of nodal points that form patterns of geometry in different liquid or solid mediums. The science of cymatics which is geometry through vibration was researched and published by Dr. Hans Jenny in 1967, in his book called The Study of Wave Phenomena.

Here is a transcript of John's correspondence with Brian T' Collins;"Hello Brian, 432 Hertz pops out as a triangle, every time we image it.We thought there was something wrong with the CymaScopeT but after trying for more than an hour we concluded that the number 3 was somehow universally connected to 432 Hertz. We captured it on video also and it looks like it's alive, it writhes and pulsates and refuses to take up any other form. We researched the reason why it takes up this geometry and it turns out to be an interesting case: When A is tuned to 432Hz the frequencies of the other A's shift (within a decimal point) to 27 Hz, 54, 108, 216, 864, 1728 in other octaves. D becomes 576 Hz which becomes 9 Hz, 18, 36, 72, 144, 288, 1152 in other octaves. E becomes 324 Hz which becomes 81 Hz, 162, 648, 1296 in other octaves. All of these frequencies are divisible by 3... John Stuart Reid."

On the page: http://web.mac.com/len15/LOVE528/Pi,_PHI_%26_528.html we can find the info where detailed explanation is shown how the frequency  528 is connected with sacred geometry, pyramids and Pi sign. However the frequency analyzes shows that the frequency is generated from the Pythagorean math system as well as 432 hz which means that the knowledge came from one source just in different time, according to the third dimension which is finally ending.

When we put all of the facts together we can see that both of the frequencies are connected to 3, 6 and 9 sacred numbers, that they both provide almost the same feel of energy and that they have the connection from the same source and that they connect with the geometrical symbols which are known in every culture, tribe or religion.

However, the questions still rises, why do we have both of the frequencies  which are working almost the same? The answer came to me yesterday from Gaia it self, where I got the info that the first and original frequency of love and infinity is 528 hz, but due to the falling of the humanity to the reptilian hands, the density of the vibration on Gaia became lower, so new frequency from the members of galactic federation had to be send to the humanity to open the spiritual inner connection with the divine and Gaia once more.
Unfortunately 432 hz was changed with standard frequency of 440 hz, in 1955. which was first advocated by Hitler's followers? 432 hz which is different from 432 hz is different by only 8 hz from 440 hz which is today's concert pitch standard. On the other hand, those 8 hz are enough to cause massive stress and disharmony in the general population, while in the same time this frequency is bombarding us from all sorts of music, because today
everything is tuned into 440 hz. I also found out that 440 hz is holding the brain all the time in the beta brainwave state, while listening to 432 or 528 except direct connection with dna repairment puts us in the Alfa brainwave state, allowing us to become creative and by starting exploring our inner self from the cosmic point of view.

Interesting comparism appears also when comparing 432 and 528. When playing them together, the third sound interval is created forming the same geometrical shape as comparism between 528 and 639 hz. Since we are going towards higher dimensions the frequency of 528 is needed again to wake up the massive population. Btw for the end of this topic, the difference between 528 and 440 is 96. Doesn't it ring a bell? I found out the following:
http://projectavalon.net/forum4/showthread.php?5043-729-Hz-not-528-Hz-Harmon It says basically that the frequency of 729 hz will be become new standard for universal healing frequency and that 528 represents old technology. Very interesting, concerning the fact that the 741 frequency is solfeggio frequency of the intuition and enlighenment.
On the following link you can download 9 minutes of 729 hz, which represents new frequency for DNA activation and making our frequency much higher in terms of electro magnetic spectrum. Since the frequency is very strong, some people can expirience strange issues with it, such as that your brain will melt in a few minutes, or possible headakes etc. It is normal because our body needs to ajust to a higher frequency which needs to break thru our current system. However if you really have some bad simptoms, go back to 528, Second solution is to mix the frequency with the music you are listening, such as the cd which i’m sending you as well which is tuned to 136.1 hz, and it is very plesent to listen to and make very strong meditations/self treetments/what ever technique you use.

 

 * Svoj individualni tretman iscjeljivanja zvukom kod zvukoterapeuta Maria Perčinića možete dogovoriti na 092 2630 259 ili na e-mail: mario.percinic@gmail.com 

 

 

 

 

Please reload

COPYRIGHTS: www.elementi.info DESIGN: Dea Devidas 2010. - 2019.

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram